Ce poate face diferenta in businessul de rent-a-car?
Axarea pe nevoile si profilul clientului este una dintre sarcinile primordiale ale companiilor de inchirieri masini. Asta desi de multe ori sloganul „clientul nostru, stapanul nostru” se dovedeste a fi demonetizat daca incercam sa-l raportam la practica de business.
Furnizorii de servicii rent-a-car au insa o mare responsabilitate pentru siguranta calatorilor si a tuturor participantilor la trafic.
Pornind de la aceasta realitate, veti constata ca inchirierea unei masini se face respectand nu doar cerintele de confort, design, volum, consum si marca a masinilor, ci si oferind o relationare profesionista intre agenti si client. Intotdeauna o companie serioasa va dispune de angajati care pot fi prima carte de vizita a afacerii, astfel incat increderea in calitatea serviciului oferit se poate construi inca de la inceput prin informatiile oferite direct.
Este dincolo de orice dubiu ca perceptia clientului si nu doar nevoile acestuia, face parte din restortul mecanismului deciziei de a opta pentru serviciile unei firme sau ale alteia. Cu alte cuvinte, nu te pornesti la drum lung alaturi de oricine!
Unul dintre rapoartele Euromonitor International realizat in vara lui 2016 arata ca piata inchierierilor de masini se apropie de maturizare in Romania, cu precadere in zonele cu aglomerari urbane, astfel incat preturile serviciilor rent-a-car pot fi comparabile, modul de abordare al clientului putand juca un rol decisiv in diferentierea companiilor de profil.
Tags: business, firma inchirieri masini, masini, rent a car