Posts Tagged ‘firma inchirieri auto’

Cum rezista pe piata firmele mari de rent a car

miercuri, februarie 12th, 2014

companii de rent a carFie ca sunt autoturisme din clasele, Mini, Mini Elite sau Economy, fie cu sunt chiar Full Size, Oversize sau masini din clasele Luxury Elite, toate masinile de inchiriat au propria lor istorie, propriul lor success la cllienti, provoaca chiar pasiuni celor obisnuiti sa foloseasca serviciile de rent a car.

Exista chiar si topuri ale masinilor inchiriate, topuri insa care nu tin cont numai de pret si numarul de inchirieri, ci topuri complexe in care parcul auto este tratat ca un tot unitar, in care se iau in calcul frecventa de inchiriere precum si calitatea clientilor care au inchiriat autoturismele. Calitatea se refera in mod special la distante si numarul de zile in care masina a fost inchiriata precum si de eventualele evenimente care au avut loc pe parcursul utilizarii autoturismului precum si faptul daca clientul a fost un client care a revenit, daca a intrat pentru prima data in firma, daca au mai recomadat si alti clienti, etc.

Aceste topuri ale caror criterii de evaluare sunt atat de complexe ii fac pe marii jucatori de pe piata sa isi optimizeze la maximum activitatea. Ceea ce la prima vedere pare a fi foarte usor de evaluat, se pare ca, pentru companiile mari de rent a car are alte valori. (mai mult…)

Recomandari firme de rent a car

marți, decembrie 17th, 2013

laptop-internet-17398156Una dintre solutiile alese de cei mai multi dintre aceia care cauta o masina de inchiriat in Bucuresti este mai putin Internetul, blogurile sau siteurile specializate in inchirieri auto sau pe siteurile care ofera informatii amanuntite privind autoturismele atat din punct de vedere al confortului cat si din punct de vedere a calitatilor tehnice specifice fiecarui model.

In general, conform unei mici anchete printre clientii unei importante firme de inchirieri de rent a car din bucuresti, peste 62 % dintre clientii companiei au ales aceasta firma dupa o recomandare din partea unui client multumit. Recomandarea a avut rolul hotarator in decizia de a folosi serviciile de inchirieri auto ale respectivei companii.

Nu este o surpriza, desigur, numai ca, trebuie sa subliniem ca, in continuare, in Romania, conteaza foarte mult recomandarea directa ca si instrument de marketing, ca argument de vanzare. Firmele de inchirieri auto ar trebui sa se focuseze in promovarea serviciilor lor si pe segmentul de recomandari, cautand solutii de cointeresare a clientilor in acest sens, atat in cercul de prieteni, social media, dar si pe siteurile proprii, unde, asa numitele testimoniale pot genera o imagine mai apropiata de adevar asupra calitatii serviciilor. (mai mult…)