Piata companiilor rent a car

Comportamentele companiilor rent a car in relatiile cu concurentii promoveaza in primul rand o concurenta libera, sincera, deschisa si flexibila.

Se evidentiaza astfel ca angajatii nu trebuie nicidecum sa foloseasca informatii care sunt confidentiale si de astfel este exclus sa faca afirmatii false despre strategiile si practicile in dezvoltarea firmelor de inchirieri masini ale concurentilor.
Companiile de rent a car ar trebui sa evite toate formele de aranjamente anti-concurentiale, iar concurenta pe piata de inchirieri masini facandu-se cinstit, preturile fiind corecte, iar serviciile sa fie de calitate. Contactul cu concurentii ce se bazeaza pe existenta vreunei intelegeri ilegale trebuie sa fie evitat cu strictete si sub nici o forma tolerat fiind considerat un comportament inacceptabil.

Un bun comportament pe piata al firmelor de inchirieri auto se datoreaza calitatii si integritatii. Felul in care companiile rent a car se comporta cu clientii, colaboratorii, concurenta, furnizorii, partenerii si angajatii determina construirea unei increderi pe termen lung si duce in cele din urma la un indelungat succes pe piata si la o reala dezvoltare. Atat timp cat un comportament este corect pentru clienti, pentru competitori, pentru furnizori, cat si pentru angajati si se prezinta informatii clare si oferte corecte de servicii si masini date spre inchiriere, cu atat increderea publicului in aceasta piata de inchirieri auto va creste.

Un alt comportament de succes al companiilor de rent a car il reprezinta relatiile cu clientii. Succesul in toate afacerile depinde in mod clar si de abilitatea personalului de a construi relatii solide cu clientii si de a furniza informatii corecte si clare, atat clientilor cat si furnizorilor.

Toate resursele si toate capacitatile unei companii de inchirieri masini sunt unice din pricina experientelor acumulate in timp si a feedback-urilor date de diferiti clienti.

In mod real, planificarea unei strategii ce pleaca de la resurse si de la capacitatea de dezvoltare a unei companii rent a car ofera o viziune ampla comparative cu o abordare simpla si fara planificare.

Pe cealalta parte, o companie de inchirieri auto trebuie neaparat sa identifice care sunt oportunitatile cele mai bune pentru clienti, cat si pentru ei, astfel incat sa exploateze aceste informatii spre o dezvoltare de lunga durata in acest domeniu.

Construirea unei baze de date, a unor experiente si situatii unice se realizeaza in timp, astfel incat echilibrul sa fie alocat atat pe termen scurt cat si pe termen lung.

 

Citeste si Strategiile firmelor de rent a car sau Inchirieri masini pentru evenimente importante

Tags: , , ,

6 Responses to “Piata companiilor rent a car”

  1. Piata companiilor rent a car | Inchirieri auto Says:

    […] Comportamentele companiilor rent a car in relatiile cu concurentii promoveaza in primul rand o concurenta libera, sincera, deschisa si flexibila. Se evidentiaza astfel ca angajatii nu trebuie nicidecum sa foloseasca informatii care sunt confidentiale si de astfel este exclus sa faca afirmatii false despre strategiile si practicile in dezvoltarea firmelor de inchirieri masini ale concurentilor. Companiile de rent a car ar trebui sa evite toate formele de aranjamente anti-concurentiale, iar concurenta pe piata de inchirieri auto facandu-se cinstit, preturile fiind corecte, iar serviciile sa fie de calitate. Contactul cu concurentii ce se bazeaza pe existenta vreunei intelegeri ilegale trebuie sa fie evitat cu strictete si sub nici o forma tolerat fiind considerat un comportament inacceptabil. Citeste tot articolul aici […]

  2. Rent a car in Romania - Inchirieri auto Bucuresti Says:

    […] in scurt timp vom vedea si pe piata de rent a car din Romania mult asteptatele masini electrice sau hibride care aduc un plus de calitate vietii atat prin […]

  3. Tipologia soferului de rent a car | Inchirieri auto Says:

    […] inchiriata este necesara pentru a putea ajuta compania de inchirieri auto sa afle ce anume cere piata si mai ales care sunt tendintele, daca cei care apeleaza la serviciile de inchirieri auto sunt […]

  4. La drum cu Skoda Fabia | Inchirieri auto Says:

    […] Masina, desi e clasa economic a avut, deasemenea, tot ceea ce este necesar pentru un drum confortabil, adica aer conditionat, ABS, airbaguri, AM/FM Radio, Cd player / MP3, geamuri electrice, oglinzi electrice… ce poti sa ceri mai mult de la o masina de inchiriat? […]

  5. Rent a car in Romania, ultimele date » Blog Auto Grand - Inchirieri auto | Blog Auto Grand – Inchirieri auto Says:

    […] luna cateva date asupre segmentului de business rent a car din Romania. Ca si o piata tanara, piata de inchirieri auto in Romania este o piata interesanta pentru orice studio economic asupra tarilor fostului bloc […]

  6. Despre rent a car, din alte puncte de vedere » Blog Auto Grand - Inchirieri auto | Blog Auto Grand – Inchirieri auto Says:

    […] Masini de inchiriat in Bucuresti de la o vreme se gasesc din ce in ce mai greu in perioada concediilor … asta … ma rog, este valabil pentru firmele serioase de rent a car care sunt cautate de catre cei care cunosc aceasta piata, piata inchirierilor auto. […]

Leave a Reply